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:: Publikationen

Im folgenden finden Sie die gesammelten Veröffentlichungen des Lehrstuhls für Graphisch-Interaktive Systeme. Detailliertere Informationen zu einem Eintrag erhalten Sie auf der Personenseite des Autors.

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Publikationen zwischen 1990-1994

1994
[Ehricke-1994-AVirtual] H.-H. Ehricke and J. Fechter and W. Straßer and R. Niemeyer, A Virtual Environment Approach to the Design of Man-Machine Interfaces in Medicine, in: Medical Informatics in Europe 94, 1994

[Ehricke-1994-Visualization] Hans-Heino Ehricke and Klaus Donner and Walter Killer and Wolfgang Straßer, Visualization of vasculature from volume data, in: Computers and Graphics, 1994

[Hanisch-1994-Rasteralgorithmen] Hanisch, Frank, Rasteralgorithmen und Vektorgeräte, 1994

[Knittel-1994-ACompact] Günter Knittel and Wolfgang Straßer, A Compact Volume Rendering Accelerator, in: 1994 Symposium on Volume Visualization, 1994

1993
[Knittel-1993-AnAccelerator] Knittel, Günter and Straßer, Wolfgang, An Accelerator for Voxel Graphics, in: Proc. 2nd ITG/GI-Workshop Workstations, 1993

[Knittel-1993-AVLSIDesign] Knittel, Günter, A VLSI-Design for fast Vector Normalization, in: Proc. 8th Eurographics Workshop on Graphics Hardware, 1993

[Knittel-1993-VERVE] Gunter Knittel, VERVE: Voxel Engine for Real-time Visualization and Examination, in: Eurographics 93, 1993

[Schilling-1993-EXACT] Andreas G. Schilling and Wolfgang Straßer, EXACT: Algorithm and Hardware Architecture for an Improved A-buffer, in: Computer Graphics (SIGGRAPH 93 Proceedings), 1993

[Strasser-1993-HighQuality] Wolfgang Straßer and Andreas G. Schilling, High Quality Rendering without the Frame-Buffer Bottleneck, in: First Bilkent Computer Graphics Conference on Advanced Techniques in Animation, Rendering, and Visualization ATARV-93, 1993

[Strasser-1993-PROOFII] Wolfgang Straßer and Andreas G. Schilling, PROOF~II: A Scalable Architecture for Future Highperformance Graphics Systems, in: Communicating with Virtual Worlds, 1993

1992
[Schilling-1992-SomePractical] Andreas G. Schilling, Some Practical Aspects of Rendering, in: Advances in Graphics Hardware V, 1992

1991
[Schilling-1991-ANewSimple] Andreas G. Schilling, A New Simple and Efficient Antialiasing with Subpixel Masks, in: Computer Graphics (SIGGRAPH 91 Proceedings), 1991

1990
[Schilling-1990-DasLaden] Andreas G. Schilling, Das Laden der Objektprozessoren, in: Wilhelm-Schickard-Institut für Informatik, Graphisch-Interaktive Systeme (WSI/GRIS), Universität Tübingen, 1990

[Schilling-1990-Prozessorinterface] Andreas G. Schilling, Prozessorinterface in der OPP, in: Wilhelm-Schickard-Institut für Informatik, Graphisch-Interaktive Systeme (WSI/GRIS), Universität Tübingen, 1990

[Schilling-1990-Schatten] Andreas G. Schilling, Schatten in der OPP, in: Wilhelm-Schickard-Institut für Informatik, Graphisch-Interaktive Systeme (WSI/GRIS), Universität Tübingen, 1990


Letzte Änderung 17.01.2007 - 09:32 Uhr   |   Fehler an Webmaster melden